HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Friday, February 26, 2016

Cinta Teruna Kimchi

Bismillah.

Tajuk tu jangan la gelak. I know, I know. Muka nampak ganas tapi hati tetap bunga-bunga. Ganas ke? Hahaha.

Semalam last episode. Aku follow la cerita tu. Tapi kadang-kadang terlepas dengan sebab. Contohnya hari Jumaat terpaksa akur pilihan suami nak tengok Gerak Khas (walaupun siaran ulangan). :p

Tak ada nak komen pun cuma aku teruja la masa cerita tu start. I never like Nazim Othman before, honestly. Tapi aku respect and salute dia dalam drama tu. Well converse in Korea and Bahasa Indonesia with Korea slanga.

Sumber : Google

Walaupun muka dia tak berapa nak Korea but who cares? As long as he did his job well, aku suka. Saya bagi 5 HA. HaHaHaHaHa.

Suka Nazim Othman. Tapi sayang kat suami nan seorang je. :p

Okay la. Nak bagitau tu je. Kikiki. Salam Jumaat.

XOXO,
sheayang

Post a Comment