HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Tuesday, December 8, 2015

Zikir Ibu Menyusu

Bismillah.

Apa khabar semua?

Hari ni saya gembira sangat. Kenapa? Tak apa lah. Biar saya dan Allah je yang tahu. Hehehe. Semalam saya baru dapat pil yang saya order. Pil tu tujuannya untuk menyihatkan sisi kewanitaan. Tapi bila saya diberitahu oleh si penjual yang pil ini boleh menambahkan susu ibu, rasa bersyukur sangat. Mungkin pilihan saya untuk membeli pil ini secara tak langsung dapat beri kebaikan pada si anak juga. Pil apa? Biarlah menjadi rahsia dulu. Kalau benar-benar berkesan, saya akan bagitau. Jangan marah, okay?

Meh saya nak share zikir untuk ibu-ibu awesome yang menyusukan bayi mereka. ;)



Cuba tau, jangan tak cuba. Yang belum bergelar ibu tu,  boleh je amalkan Asmaul Husna secara keseluruhannya. Mudah-mudahan bermanfaat.

Sekian.

XOXO,
sheayang

Post a Comment