HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Saturday, September 13, 2014

Cabaran 30 Hari [Hari 4] - Buku Kegemaran SheAyang


Bismillah.

Bicara tentang buku, aku jadi teruja. Sebab?

Gobok kecil-ku

Sebab dah lama tak beli buku. Buku yang beli pun entah bila habis baca. Kadang-kadang rajin beli je, bacanya tidak.

Koleksi terakhir yang aku ada beberapa bulan sebelum kawen adalah buku terbitan FIXI. Memang time tu gila baca buku FIXI. First novel, Murtad. Memang rare. Sebab buku keluaran FIXI ni tak bergantung pada satu topik, Cinta. Novel-novel cinta ni dah muak baca kot.


Yang lagi istimewa buku FIXI ni, tajuk dia mesti 1 perkataan je. Senang ingat. :)

Selain buku FIXI, majalah pun aku suka kumpul. Masa zaman remaja, tiap-tiap bulan mesti beli Seventeen. Dah kerja, beli CLEO plak. Sekarang? 

Zaman Si Manis 17


Kena cari bahan bacaan yang berilmiah sikit la.

#Cabaran30Hari
#KelabBloggerBenAshaari

XOXO,
sheAYANG

3 comments:

  1. saya pun dulu suka baca novel..tp sejak dua menjak ni asyik melekat dgn FIXI je. tapi tak beli pun .. duk baca free kat kedai buku. bhahahaha jalan cerita dan penulisan buku fixi sempoi je..

    ReplyDelete
  2. sy mmg xsuka membaca, huhuhu...

    btw done follow sini, jemput ke blog saya
    www.norazua10.blogpsot.com

    ReplyDelete