HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Thursday, May 15, 2014

#66 : Dia, SuperMak aku.

Bismillah.

Aku tak tau nak ucap macam mana.
Aku tak tau banyak mana perlu aku berterima kasih.
Aku tak tau berapa banyak kepayahan yang dia dah lalui.
Aku tak tau macamana dia uruskan kami.

Aku tak tau.
Kadang-kadang, 
Aku buat tak tau.

Selalu, aku menambah beban pada dia.
Selalu, aku menyusahkan dia.
Selalu, aku buat dia pening kepala.
Selalu, aku bikin dia risau tak tentu hala.

Sebab, aku tau.
Dia serba tau.
Dia serba boleh.
Dia serba serbi sempurna.
Dia, SuperMak aku.




Kamu semua ibu-ibu yang hebat belaka.

Sayang Mak hingga ke syurga. :)


p/s: Selamat Hari Ibu buat para ibu seluruh dunia. Kami sanjung anda umpama bidadari yang tiada ganti. Tidak pernah terlewat untuk suatu ucapan, selagi anda bijak menghargainya.

XOXO, 
sheAYANG

Post a Comment