HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Saturday, May 3, 2014

#61 : Cerita BBW

Bismillah.

Amboi, kemain busy-nya tuan tanah sejak-sejak ni.

Nak update blog pun jadi tergendala. Draft kemain beriya-iya.

Uhukz.

Disebabkan aku jealous tak dapat pergi Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014, jadi aku gigih cari alternatif lain. Tetiba teringat Big Bad Wolf kann....

Memang dah rezeki sangat, buka2 je website dia, tupppp....


Sorry lupa nak rotate

Amek yang RM8 je semua

Kemain kecik lagi mata

Takde caption


Sebelum masuk hall BBW, kitorang singgah makan dulu dekat cafe dalam MITC tu. Kebulur baq hang. Lepas tu suami aku saja tarik tangan pergi Home Decor Fair kannn... Hamba mengikut saja lah, Tuanku.

Jalan punya jalan, survey punya survey, last-last mop ni yang aku dapat. Alhamdulillahhhhh... Bersyukur sangat sebab aku tak suka guna konvensional punya mop. Sakit pinggang kot. Dengan keadaan sekarang, lagi la tak sesuai.

Mop ni pun dah selamat aku try-and-error kat rumah. Memang magic! Ahakz...

Dah, cukup kat Home Decor Fair, kami beralih plak ke BBW hall. Dari Best Seller-Cookery-Architecture-Malay Novel-dan entah apa2 section lagi entah, akhirnya aku sempat grab 3 buku seperti di atas. Harga semua RM8.00. Berbaloi rasanya.

Buku-buku tu sampai ke hari ni belum sempat aku selak. Baca sinopsis pun masa nak beli hari tu je. Hehehe... Nampak tak tahap ke-busy-an ku ini.

Okay, sekian bebelan ku. Till then.

XOXO,
sheAYANG

Post a Comment