HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Wednesday, April 23, 2014

#58 : Stress Unlimited


Bismillah.

Dalam seminggu ni aku rasa dah berkali-kali The Body Shop hantar email. Oh, ye la. Silap aku jugak. Siapa plak yang suruh subscribe newsletter diorang kan!

Ahakz.!

Few days back, hantar reminder email yang menyatakan Sales 50% tinggal 2 hari je la. Laki aku belum gaji kot! Ni yang nak hangin ni. Bila go thru website, memang murah nak arwah la kan!

E-mail

50% off!

Ada lagi...
 Hari ni aku jalan lagi. Maksud aku tengok email lagi. Emosi terdera buat kali ke-dua.

Okay, faham!

Untuk mak-mak, bakal mak belum boleh join. :'(

Sumpah tak lawak!
Dan tidak semena-mena, tangan pun gatal pergi link dekat website.

Got it!

Haa... Below RM50

Lagi...

Dan lagiii...
50% punya offer dah habis dan memang menangis la tengok harga. Rugi tak grab tapi diorang buat sale salah timing. Dah la dekat e-store je.

Gigih betul aku kongsi kesedihan ni siap print screen dan entry lagi.

Sebab dulu pun aku pernah kena sekali, beli losyen kat physical outlet RM45 tapi bila pergi dekat website RM20 je diorang jual. Tapi zaman tu jahil e-banking. Sekarang dah boleh dah, cuma duit je la takde. Adeh!

Macamana la nak ubat hati yang lara ni?

XOXO,
sheAYANG

Post a Comment