HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Wednesday, May 1, 2013

#3 : 5 penjuru

Assalam and hi,

Nak cerita sikit ni. Walaupun tak best, tapi nak cerita jugakkkk... Lantak la.

Tak lama lagi hari mengundi. 5 Mei, kan? 

Semalam lepas balik kerja dalam pukul 8 malam, aku singgah gi pasar malam. Lambat aku balik kerja semalam sebab nak settle kan kerja sebelum cuti hari ni. 

Jalan punya jalan punya jalan, kaki aku pun dah naik lenguh semata nak cari nasi ayam dengan buah mata kucing yang mak aku kirim. Buah tak jumpa so aku call mak dan tanya buah lain yang dia nak. Aku belikan mangga Lady King. Boleh laaa dari takde.

Melalut dah cerita aku ni.

Actually, masa aku jalan-jalan tu ada calon dari satu parti ni tengah buat sesi 'turun padang'. So, peniaga kat situ layan je la. Layanan macamana diorang bagi,itu tak pasti.

Kat DUN Nilai ni, persaingan sengit. 5 penjuru. Cap Dacing, Cap Roket, Cap Kunci, Cap Bunga Raya dan Cap Bintang. Calon yang semalam aku jumpa tu Cap Bintang punya calon. Shine bright like a bintang i tell you. Ustaz kan. Kagum jap aku tengok calon Ustaz kat kawasan Roket. 

Alhamdulillah. Walaupun calon Bebas, harap2 dapat membebaskan pemikiran masyarakat kat sana. 

Aku ni umur dah 27 tahun tapi takde kesedaran nak mengundi lagi. Kita tunggu dan lihat je la macamana okay.

Saya pilih MALAYSIA. Tapi saya tak pilih untuk mengundi. Hahahaha

Regards,
sheAYANG

Post a Comment