HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Tuesday, May 13, 2014

#65 : Mereka, nyawa aku.


Bismillah.

Tempoh yang ada, aku rasa cukup singkat untuk kami berkongsi cerita, rahsia dan petua. Bagilah walau seribu tahun sekalipun, aku tetap pilih untuk bersama mereka.

Mereka, nyawa aku.

Mereka, keluarga aku.

Dimana aku dibesarkan dengan kasih sayang, tanggungjawab dan rasa hormat. 

Mereka, nyawa aku. 

Yang takkan aku tinggalkan ke mana saja aku pergi. Walau jauh mana aku lari, mereka tetap ada dalam pelosok hati. 

Aku semat kemas setiap memori. Kerana bagi aku, memori takkan dapat diulang kembali, tak dapat dijualbeli.

Mereka, nyawa aku.

Yang akan aku tunggu kat akhirat nanti. 

Mereka, buat aku rasa istimewa, dihargai, disayangi.

Dalam setiap doa aku, mereka akan selalu ada. Kerana tanpa mereka, aku tak cukup kuat. Hadapi dugaan ini sendirian.

Terima kasih semua. Kalian sungguh istimewa.

Othman@Saffar Family Day

Ukhuwah Forever

XOXO, 
sheAYANG

Post a Comment